DocuWare belge yönetimi yazılımı, formatları veya kaynakları ne olursa olsun belgeleri elektronik olarak yönetip paylaşarak iş süreçlerini ve iş akışlarını otomatikleştirir.
İster yerinizde ister bulutta, belgeler ihtiyaç duyulduğu yerde ve zamanda kullanıma hazırdır; ilgili belgeleri hızlı bir şekilde bulmak için tek bir arama yeterlidir.
DocuWare Yararları
»Belge iş akışı otomasyonu, iş süreçlerini hızlandırır ve verimlilik artışları yaratır
»Güvenli, kontrollü ve kayıtlı erişim özelliği sayesinde şeffaf iş akışları oluşur.
»Kâğıt belgelerin sayısallaştırılması sayesinde, dosyalama için harcanan sürelerden dosya dolapları maliyetlerine ve ofis alanından dışarıdaki depolama maliyetlerine varana kadar çeşitli alanlarda kağıt belge işleme masrafları azalır.
»Güçlü arama ve görüntüleme seçenekleri, bilgilere gerektiği anda hızlı erişim sağlar.
»E-posta bildirim uyarıları size elinizdeki görevleri hatırlatır.
»Mobil uygulamalar ve web istemcileri, herhangi bir konumdan bağlanabilir ve iş sitelerinden, evden, satış alanından ve seyahat sırasında yetkilere göre belirlenmiş erişime izin verir.
»Kullanımı kolay
»DocuWare belge denetleme sistemi, yaygın uygulamalarla ve doğrudan Ricoh® çok işlevli yazıcılarla yakın bağlantılı çalışır.