Sitemizde, 6698 sayılı KVKK Kanununa uygun olarak, gezinebilmeniz ve tüm özelliklerini kullanabilmeniz için zorunlu olan çerezler kullanılmaktadır. İnternet sitemizi kullanarak, bu çerezlerin kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz. Daha fazla bilgi için,
x
Yazılım

DocuWare

Genel Bilgiler

DocuWare belge yönetimi yazılımı, formatları veya kaynakları ne olursa olsun belgeleri elektronik olarak yönetip paylaşarak iş süreçlerini ve iş akışlarını otomatikleştirir.

İster yerinizde ister bulutta, belgeler ihtiyaç duyulduğu yerde ve zamanda kullanıma hazırdır; ilgili belgeleri hızlı bir şekilde bulmak için tek bir arama yeterlidir.

DocuWare Yararları

»Belge iş akışı otomasyonu, iş süreçlerini hızlandırır ve verimlilik artışları yaratır
»Güvenli, kontrollü ve kayıtlı erişim özelliği sayesinde şeffaf iş akışları oluşur.
»Kâğıt belgelerin sayısallaştırılması sayesinde, dosyalama için harcanan sürelerden dosya dolapları maliyetlerine ve ofis alanından dışarıdaki depolama maliyetlerine varana kadar çeşitli alanlarda kağıt belge işleme masrafları azalır.
»Güçlü arama ve görüntüleme seçenekleri, bilgilere gerektiği anda hızlı erişim sağlar.
»E-posta bildirim uyarıları size elinizdeki görevleri hatırlatır.
»Mobil uygulamalar ve web istemcileri, herhangi bir konumdan bağlanabilir ve iş sitelerinden, evden, satış alanından ve seyahat sırasında yetkilere göre belirlenmiş erişime izin verir.
»Kullanımı kolay
»DocuWare belge denetleme sistemi, yaygın uygulamalarla ve doğrudan Ricoh® çok işlevli yazıcılarla yakın bağlantılı çalışır.
DocuWare Özellikleri

»DocuWare çözümleri, hem belge iş akışlarının otomasyonunu sağlar hem de güvenli ve merkezi arşivleme işleviyle veri ve belgeleri korur.
»Görev listeleri, e-posta bildirimleri ve hatırlatıcı işlevleri, süreçlerin ilerlemesini sağlar.
»Tek bir arama, orijinal kaynaktan bağımsız olarak tüm ilgili belgeleri (ister PC'de oluşturulmuş olsun, ister bir e-postadan, ister bir Microsoft Office belgesinden veya taranmış bir kağıt belgeden oluşturulmuş olsun) hızlı bir şekilde bulur.
»İzlenen ve kaydedilen erişim, herkesin güncel kalmasını sağlar.
»Saklama takvimlerini izlemek ve raporlamak için kolayca tutulan kayıtlar.
»Yerinizde veya bulutta kullanılabilir